KeyDoc - Managementul Documentelor
Un program software simplu, rapid, axat pe elementele fundamentele ale unei aplicatii pentru gestiunea documentelor
Iata ce poate face KeyDoc pentru tine
Rezultate imediate
Cateva configurari simple si aplicatia este pregatita sa adune si organizeze toate documentele importante, in orice format electronic.
Oricine stie sa definesca directoare si sa adauge documente.
Disponibilitate
Informatia devine disponibila. Nu mai trebuie sa alergi prin arhive sau sa cauti pe la colegi. Mecanismul de cautare extinsa iti va oferi raspunsul imediat.
Securitate
Sistemul de drepturi de acces iti permite sa limitezi accesul la documente atat per utilizator cat si per grup de utilizatori.
Documentele adaugate in aplicatie sunt arhivate pe server.
Colaborare
Mecanismul de urmarire a istoricului documentului, asigura consistenta documentului (mecanism check-in/ check-out) si permite colegilor sa contribuie la elaborarea si structurarea informatiei.
Format consistent
Documentele generate vor avea un format consistent, garantie a profesionalismului. Cu usurinta, poti defini un numar nelimitat de modele de documente si sa le pui la dispozitia colegilor.
Popularizare proceduri
Procedurile sunt un rau necesar. Hai sa facem mai simple cunoasterea si respectarea acestora. Prin simpla apasare a unui buton, fiecare dintre colegi poate fi notificat cu privire la modificarile aparute.
Personalizare
Fiecare document poate avea cateva caracteristici predefinite: fisier, descriere, tip, cuvinte cheie. Fiecare dintre acestea ajuta la regasirea rapida a documentelor. Dar, e posibil sa nu fie de ajuns...
Un modul dedicat va permite sa definiti categorii aditionale de atribute ale documentelor - metadate.
Exemplu: Categoria = "Contract" cu atributele: "Data", "Tip", "Partener", "Valoare".
Arhiva fizica
E posibil sa ai deja multe documente in format fizic. In mod normal, ele sunt catalogate si organizate. Daca efortul de digitalizare este prea mare, este suficient sa adaugi o simpla descriere a documentului fizic si sa precizezi locatia acestuia: camera, dulap, biblioraft.
Optional - Fluxuri de documente
Modulul de fluxuri te ajuta sa definesti grafic procedurile. Pentru a fi aduse la cunostinta si respectate este suficient ca angajatul sa stie unde gaseste intrarea de meniu pentru a porni un flux.
Registrul de Intrari-Iesiri
Disponibil si ca aplicatie de sine statatoare, registrul electronic de intrari iesiri este incorporat in KeyDoc.
Vezi detalii... despre Registrul electronic de Intrari - Iesiri
Modulul de fluxuri - Optional
Fie ca ne place sau nu, un set minimal de proceduri trebuie implementat pentru optimizarea activitatii. Usor de spus...
Sunt cateva probleme. Mai intai, procedura trebuie conceputa - asta este partea cea mai complicata. Apoi, acea procedura trebuie popularizata, adusa la cunostinta angajatilor. Mai trebuie sa fie si respectata.
Modulul de fluxuri te ajuta sa definesti grafic procedurile. Pentru a fi aduse la cunostinta si respectate este suficient ca angajatul sa stie unde gaseste intrarea de meniu pentru a porni un flux.
Aplicatii alternative pentru managementul documentelor
Documente & Proiecte
Documentele sunt o extensie naturală a activităților desfășurate pentru finalizarea proiectelor.