KeyDoc - Managementul Documentelor


Un program software simplu, rapid, axat pe elementele fundamentele ale unei aplicatii pentru gestiunea documentelor

Document management - KeyDoc - logo
Fluxuri - KeySoft - logo

De ce managementul documentelor?

Ce este managementul documentelor, de ce ai nevoie de o solutie software pentru managementul documentelor, sunt intrebari la care am incercat sa raspundem in pagina dedicata aplicatiilor software pentru managementul documentelor.

Iata ce poate face KeyDoc pentru tine

Rezultate imediate

Cateva configurari simple si aplicatia este pregatita sa adune si organizeze toate documentele importante, in orice format electronic.

Oricine stie sa definesca directoare si sa adauge documente.

Disponibilitate

Informatia devine disponibila. Nu mai trebuie sa alergi prin arhive sau sa cauti pe la colegi. Mecanismul de cautare extinsa iti va oferi raspunsul imediat.

Securitate

Sistemul de drepturi de acces iti permite sa limitezi accesul la documente atat per utilizator cat si per grup de utilizatori.

Documentele adaugate in aplicatie sunt arhivate pe server.

Organizare documente - digitalizare - KeyDoc

Colaborare

Mecanismul de urmarire a istoricului documentului, asigura consistenta documentului (mecanism check-in/ check-out) si permite colegilor sa contribuie la elaborarea si structurarea informatiei.

Format consistent

Documentele generate vor avea un format consistent, garantie a profesionalismului. Cu usurinta, poti defini un numar nelimitat de modele de documente si sa le pui la dispozitia colegilor.

Popularizare proceduri

Procedurile sunt un rau necesar. Hai sa facem mai simple cunoasterea si respectarea acestora. Prin simpla apasare a unui buton, fiecare dintre colegi poate fi notificat cu privire la modificarile aparute.

Colaborare - KeyDoc

Personalizare

Fiecare document poate avea cateva caracteristici predefinite: fisier, descriere, tip, cuvinte cheie. Fiecare dintre acestea ajuta la regasirea rapida a documentelor. Dar, e posibil sa nu fie de ajuns...

Un modul dedicat va permite sa definiti categorii aditionale de atribute ale documentelor - metadate.

Exemplu: Categoria = "Contract" cu atributele: "Data", "Tip", "Partener", "Valoare".

Arhiva fizica

E posibil sa ai deja multe documente in format fizic. In mod normal, ele sunt catalogate si organizate. Daca efortul de digitalizare este prea mare, este suficient sa adaugi o simpla descriere a documentului fizic si sa precizezi locatia acestuia: camera, dulap, biblioraft.

Personalizare caracteristici documente - KeyDoc

Optional - Fluxuri de documente

Modulul de fluxuri te ajuta sa definesti grafic procedurile. Pentru a fi aduse la cunostinta si respectate este suficient ca angajatul sa stie unde gaseste intrarea de meniu pentru a porni un flux.

Vezi detalii... despre modulul de Fluxuri de lucru.

Registrul de Intrari-Iesiri

Disponibil si ca aplicatie de sine statatoare, registrul electronic de intrari iesiri este incorporat in KeyDoc.

Vezi detalii... despre Registrul electronic de Intrari - Iesiri

KeyDoc – Tutorial Video

Hai sa ne sfatuim - Contact

Hai sa ne sfatuim!

Tu stii ce vrei. Noi stim ce putem. Impreuna putem sa gasim cea mai buna solutie.

Da-ne un semn!

Nu pierde timpul! O discutie poate clarifica multe si rapid.

Demo gratuit!

Testeaza aplicatia pentru a te asigura ca este ceea ce iti trebuie.

Iti punem la dispozitie serverele noastra precum si o baza de date gata configurata si incarcata cu suficiente date pentru a verifica functionalitatile.

Testeaza online aplicatii software Key Soft
Fluxuri - KeySoft - logo

Modulul de fluxuri - Optional

Fie ca ne place sau nu, un set minimal de proceduri trebuie implementat pentru optimizarea activitatii. Usor de spus...

Sunt cateva probleme. Mai intai, procedura trebuie conceputa - asta este partea cea mai complicata. Apoi, acea procedura trebuie popularizata, adusa la cunostinta angajatilor. Mai trebuie sa fie si respectata.

Modulul de fluxuri te ajuta sa definesti grafic procedurile. Pentru a fi aduse la cunostinta si respectate este suficient ca angajatul sa stie unde gaseste intrarea de meniu pentru a porni un flux.

Aplicatii alternative pentru managementul documentelor

Management documente si proiecte - logo

Documente & Proiecte

Documentele sunt o extensie naturală a activităților desfășurate pentru finalizarea proiectelor.

Management documente - KeySoft DMS - logo

KeySoft DMS

Parte a KeySoft TMS, KeySoft Document Management System este o solutie pentru optimizarea gestionarii documentelor, a accesului la informatie si pentru automatizarea proceselor interne.

Registrul electronic de intari iesiri - logo

Registrul de Intrari Iesiri

Orice document poate fi adăugat în Registrul Electronic de Intrări – Ieşiri. Acesta va primi un număr de înregistrare autogenerat precum şi atribute suplimentare.