Managementul Activității de Service
Parteneri, echipamente, baza instalată, tichete, comenzi de lucru, rapoarte.
Iata ce poate face Key Service pentru tine
Optimizare
Imagine imediata cu privire la situatia echipamentului din Baza instalata.
In cazul unui apel de service, echipamentul este imediat identificat: Filtrare rapida functie de articol si/ sau serial si/sau beneficiar. Echipamentul afiseaza intregul istoric al interventiilor.
Apas un buton si se genereaza Apelul de service (Tichetul) care preia automat informatiile despre echipament, beneficiar, contract/ garantie si propune timpii de raspuns si rezolvare.
Un simplu selector imi permite alocarea tichetului catre inginerul responsabil. Acesta va primi o notificare (atat prin intermediul aplicatiei cat si prin email).
Pe baza template-urilor de documente poti genera (functie de modelul de activitate):
- Notificare receptionare tichet catre beneficiar;
- Ordin de serviciu (Comanda de lucru), pentru deplasare la interventie;
- Notificare completa catre subcontractor;
- Notificare completa catre service autorizat.
- Orice alt tip de document caracteristic modelului de activitate. Puteti defini un numar nelimitat de modele de documente.
Consolidarea informatiilor
Firme si persoane de contact, articole si servicii, baza instalata, garantii, contracte, oferte, apeluri de service...
Totul intr-o baza de date organizata si rapid accesibila.
Managementul documentelor de service
Modulele aplicatiei permit atasarea de documente in format electronic.
Securitate
Sistemul de drepturi de acces permite alocarea de drepturi per utilizator sau grup de utilizatori.
Standardizare
Documentele aferente activitatii de service sunt generate pe baza de modele predefinite de tine. Acestea vor fi standardizate si vor denota profesionalism.
Baza de cunostinte
Modulul de cunostinte (knowhow) pune la dispozitia angajatilor informatii grupate per categorii, caracterizate de o denumire si de cuvinte cheie si reprezentate fie de un document fie de o adresa internet.
Utilizari potentiale:
- Biblioteca tehnica;
- Lista proceduri interne;
Suntem convinsi ca veti gasi multiple alte optiuni.
Software dezvoltat la comandă
Software la ComandaVamă
Sănătate
Evenimente
Audit
CRM
Facturare
Media
Aprobare Plăți
Oftalmologie
Contracte
Service
Altele